Duizendmaal een nieuwe weg ingeslagen
Duizendmaal een ander pad
Soms vermoeiend, soms zó zat
Van vallen en weer opstaan
En overnieuw beginnen
Dat ik nog nauwelijks mijn tranen kon bedwingen

En al zet je alles op zijn kop, de boel op stelten
En laat je zien,  zoveel je kan
Al wat je in je hebt, wat je zal maken
Als je de snaar niet weet te raken
En niemand je zal vragen , om te doen
Dat, wat jij kan
Waarom doe je het nog , dan ?

En dan ineens gaan alle luiken open
Het licht valt over je, de zon breekt door
De liefde in je hart , bewaard voor een moment , van samen komen
Je kon er naar verlangen,  en van dromen
En dan sta je daar ineens , in het volle licht
Je kust me , en ik doe mijn ogen dicht
Ik weet waarom ik alles doen zou
Alles was , voor dit moment
Het heeft zin gehad , omdat jij er nu bent